Yang Setia

Sekadar Penghibur Hati

Sunday, October 23, 2011

Selamat Hari Lahir Ummi!!!


Assalamualaikum...Hari Khamis yg lepas,20 Oktober 2011 adalah ulang tahun kelahiran ibuku yg tercinta.Maka,sebagai seorang anak haruslah aku mengucapkan selamat hari lahir kepada ibuku.

Kitorang adik beradik panggil beliau sebagai ummi.Kalo 5 tahun kebelakangan ni saya just boleh call je ucap selamat hari jadi sebab duk sekolah asrama tapi kali ni boleh face to face la.Gambar ummi saya ade kat atas tu.Pandai-pandai la cari ye.Jangan sampai tersilap orang plak.Haha.

Jadi,saya pun senyap-senyap la rancang nak belikan hadiah untuk ummi saya ni.Berapa minggu entah plan,Alhamdulillah akhirnya jadi jugak hadiahnye.Bayangkan,saya mase nak bungkus hadiah tu,kene tgk youtube dulu,cara nak balut hadiah.Memang dunia zaman moden betul la.Senang je skang nak dapat ilmu dan maklumat cuma kene pandai cari yg bermanfaat je.

Tapi,hadiahnye saya taknak la bagitau,segan la nanti.Haha.Oh,hadiah untuk abah saya pun saya beli jugak sebab hari tu harijadi die saya tak sempat nak bagi.Yg ni jadi ganti yang hari tu punye la ni. Hehe.

So,selamat hari lahir wahai ummi ku yang tersayang.Semoga Allah SWT sentiasa mencucuri rahmat ke atas dirimu.Amin ^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...