Yang Setia

Sekadar Penghibur Hati

Wednesday, March 7, 2012

Sanah Helwah,Sahabatku

Assalamualaikum semua.Hari ini seorang lagi sahabat saya menyambut hari lahirnya.Nak tahu siapa?hmm...Dialah Muhammad Nurhaikal Azhar.Selamat hari lahir Haikal!!!



Siapa Haikal ni?Hmm...Kalau anda semua nak tahu,Haikal ialah sahabat saya di STAR Selama 5 tahun di STAR,dialah yang selalu menemani saya.Saya rapat dengan dia sejak dari tingkatan satu lagi.Memang banyak kenangan dan pengalaman yang telah kami lalui bersama.Hmm..Kalau nak diimbas kembali,memang menangis saya nanti.Sebab Haikal selalu berada di sisi saya tidak kira waktu senang atau susah.Benarlah pepatah Inggeris mengatakan,"Friend in need,is friend indeed."Terima kasih sahabat.

Jika anda perasan,saya ada letakkan gambar Haikal di blog ini.Sejak tinggalkan STAR,saya memang sudah lama tidak berjumpa dengan Haikal.Kali terakhir rasanya ketika kami mengambil keputusan SPM.Haikal sekarang belajar di Kolej Matrikulasi Pulau Pinang.Susah nak jumpa dengan Haikal ni.Owh satu lagi,Haikal merupakan peminat Arsenal.Memang fan Arsenal habis ar dia ni.Haha.

Inilah dia Nurhaikal Azhar.Hensem kan? : )


Buat sahabatku,
Semoga panjang umur lagi dirahmati,
Semoga dimurahkan rezeki lagi diberkati,
Semoga hari-hari yang mendatang merupakan yang terindah buatmu,Insya-Allah
Semoga tabah mengharungi ujian yang diberikan oleh Allah,
Semoga dengan bertambah usiamu,
Akan bertambah iman di dadamu

Selamat hari lahir.
Ikhlas dari hati seorang teman,
Terima kasih atas setiap kebaikan,
Jutaan penghargaan atas kebesaran jiwa kau hamparkan,
Moga Allah memberi ganjaran,
Syukurku pada Tuhan atas pertemuan,
Moga ukhwah akan berkekalan,
Maafkan diri ini yang serba kekurangan,
Yang tak sunyi melakukan kesilapan.

Berbahagialah selalu dalam rahmat Ilahi
Di dunia dan di akhirat yang abadi
Allahumma Ameen.

Sentiasa di hatiku... "4 Idiots" :  )

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar...
Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan...Sahabat sejati menjadi pendorong impian...
Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah."
-Saidina Ali bin Abi Talib-

-Salam hormat dariku..Mohamad Nasruddin Ab Rahman-








1 comment:

haikal said...

entri trbaekk!!huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...