Yang Setia

Sekadar Penghibur Hati

Saturday, February 25, 2012

Selamat Hari Lahir Adikku...

Assalamualaikum semua.Entri yang lepas pasal hari lahir sahabat saya bukan?Entri kali ini pun berkenaan dengan hari lahir.Hari lahir siapa pula kali ini?Jeng...Jeng...Jeng...Selamat hari lahir kepada adik saya Atikah binti Ab Rahman!!!!!


Tapi,minta maaf la sebab lambat.Hari lahir adik saya ni sebenarnya 24 hb Februari tapi sebab terlalu sibuk dua,tiga hari ni jadi baru hari ini ada kesempatan nak ucapkan selamat hari jadi.Sori ye dik..Adik saya sekarang  belajar di Sekolah Menengah Sultan Ismail Petra,kot...Dia bakal menduduki peperiksaan PMR pada tahun ini.Saya ada 3 orang adik dan Atikah adik saya yang kedua.Atikah ni,dalam adik-beradik saya tujuh orang tu,saya tengok dia la yang paling rajin dalam bab-bab belajar ni.Balik rumah (dia sekolah asrama),belajar je kerja dia.


Jadi,saya nak ambil peluang ini untuk nasihatkan adik saya ni,supaya belajarlah elok-elok ye dik...Jangan jadi macam abang kau ni,malas..hehe.Then,sebelum buat apa-apa,ingat apa yang umi pesan,ingat apa pengorbanan abah selama ni.Junjunglah Islam dalam hati.Laksanakan semua perintah Allah SWT.Semoga Allah SWT mempermudahkan urusanmu di dunia dan akhirat dan semoga mendapat kemenangan di dunia dan akhirat.Insya-Allah.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...