Yang Setia

Sekadar Penghibur Hati

Thursday, February 23, 2012

Sanah Helwah,Sahabat...

Assalamualaikum semua.Saya ingin mengucapkan selamat hari lahir kepada sahabat baik saya yang memerangkap ketua iaitu Ahmad Azri bin Abdullah.


Di UiTM,saya mempunyai beberapa orang sahabat yang memang rapat dengan saya dan salah seorang daripada mereka ialah Ahmad Azri.Dia memang seorang sahabat yang baik serta seorang ketua yang sangat berkaliber.Saya bangga kerana dapat bertemu dan bersahabat dengan dia.Owh,Ahmad Azri merupakan bekas Ketua Pelajar Sekolah Menengah Sains Muzaffar Shah (MOZAC) dan sekarang menyandang jawatan sebagai Ketua Wakil Pelajar Asasi Undang-Undang. Semoga Allah SWT memberkati kehidupan beliau serta dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat.Amin...

Inilah dia Ahmad Azri kita..Amacam?Hot takk?Haha..Jangan main-main,dah berpunya ni..Huhu


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...