Yang Setia

Sekadar Penghibur Hati

Wednesday, November 30, 2011

2 Minggu Tanpa Kredit...Hadoii..


Assalamualaikum...Alhamdulillah.Minggu masuk minggu kedua saya kat UiTM untuk semester kedua ni.Dan minggu ni adalah minggu yang paling mencabar sebab minggu ni saya memang terpaksa berhati-hati ketika berbelanja.Tapi,memang sesuai pun dengan tema saya dan sahabat-sahabat saya untuk sem ni iaitu 'Kembali Dengan Lebih Matang.'Haha...

Tapi tu la,saya dah dua minggu takde kredit dalam henset tu..Phone saya sejak dua tiga menjak ni memang macam dah takde function macam sebuah henset biasa dah.Guna pun untuk tengok jam,pastu dengar lagu-lagu kejap-kejap.Sebenarnya,saya nak tepon umi saya kat Kelantan tu..Rindu giler wa cakap lu..Dah dua minggu tak dengar suara dia.Adoii..Memang redha ar.Nak pinjam kawan punye,segan la nanti.

Last-last sekali kena sabar jugak la tunggu duit asasi masuk,entah bila entah duit tu nak masuk.Budak-budak asasi kat sini dah nak jadi gila dah asyik duk buat ramalan bila tarikh duit tu masuk.Pedih betul nak tunggu tu.Tapi,kene terus bersabar la.Insya-Allah,Allah SWT bersama orang-orang yang bersabar.

First thing yang saya akan buat bile duit asasi tu dah masuk ialah top up and then call umi dan abah saya.Banyak benda nak citer ni..Haha.Pastu,second destination adalah KFC,DOUBLE ZINGER!!!Haha...Kalo saya buat status nak gi makan KFC mesti kakak saya kat UNIMAS tu akan pesan suh jimat jangan boros sangat.Alhamdulilah,beruntung saya daat kakak yang selalu bagi nasihat kat saya.

Walaupun lambat,tapi saya tetap nak wish selamat maju jaya kepada kakak saya Siti Munirah yang sedang amik STPM.Semoga dia berjaya mencapai cita-cita untuk menjejakkan kaki ke universiti.Insya-Allah...

Hmm...Rasenye tu je la setakat ni.Skang ni memang susah nak online.Internet pun lembab macam kura-kura.Tapi,sebelum mengundurkan diri saya nak cakap,

I REALLY MISS MY UMMI AND ABAH!!!! ^_^

Wallahu'alam..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...