Yang Setia

Sekadar Penghibur Hati

Wednesday, November 2, 2011

Akhirnya....Alhamdulillah.


Assalamualaikum...Jeng,jeng,jeng...Haha.Rasenye pembaca semua dah tahu ape citer entri kali ni.Seperti gambar di atas,setelah 3 kali percubaan Alhamdulillah akhirnya saya berjaya mendapatkan lesen P tapi untuk motor baru,bukan kereta pun.Haha.Macam ape je kan?Setakat motor kecoh ape?Hehe..Kalo para pembaca masih ingat,saya pernah mengalami kekecewaan kerana gagal test motor kali kedua tu.Untuk mengetahui kisah tersebut,boleh la klik link ini...http://ngapi.blogspot.com/2011/10/aku-dikecewakan-sekali-lagi.html Tapi,walau apapun saya tetap bersyukur kerana Allah SWT telah memudahkan urusan saya.

Sentiasalah kita memanjatkan kesyukuran kepada Allah SWT di atas segala nikmat yang telah Allah SWT kurniakan kepada kita.Semoga kita beroleh kemenangan di dunia dan akhirat.Wallahualam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...