Yang Setia

Sekadar Penghibur Hati

Wednesday, November 9, 2011

Keputusan Setimpal Dengan Usaha


Assalamualaikum buat semua...Hmm..hari ni nak citer pasal ape yek?Ok la,memandangkan hari tu saya baru dapat result untuk final exam asasi saya,so saya kongsi la dengan semua yang membaca blog ni.

Biasanya,ramai orang takkan kongsi pasal result exam ni dengan orang ramai sebab sama ada dia dapat tinggi ataupun dapat rendah.Ye la,kalo dapat tinggi nnt kalo post kat blog orang cakap poyo la,ape la pada hal die cuma nak kongsi je,bukan ape pun.Dalam kes saya ni,Alhamdulillah takde la teruk sangat.Boleh kata duk kat tengah-tengah la.Nak tengok result saya?Nah,amik...

BEL260 (INTERMEDIATE ENGLISH) :A-
BEL313 (INTRODUCTION TO CRITICAL THINKING) :B+
CSC134 (COMPUTER AND INFORMATION PROCESS) :B+
CTU081 (ISLAMIC STUDIES) :A
LAW012 (INTRODUCTION TO LAW) :A-
LAW016 (MALAYSIA SYSTEM OF GOVERNMENT AND POLITICS) :A-
LAW038 (LEGAL RESEARCH AND INFORMATION PROCESSING SKILLS) :B+

CGPA:3.55

Hmm...Camtu la result saya.Bile dapat result hari Jumaat yang lepas,4 November rase terkilan sket sebenarnya.Tapi,saya rase result ni memang setimpal dengan usaha saya.Ye la,study pun maen-maen,nak taknak je pastu nak expect 4 flat?Mane boleh bro...So,saya redha je and bersyukur la sebab sekurang-kurangnya lepas syarat-syarat minima tu.

Bila dianalisis result tu,nampak sangat lah saya ni masih tidak berapa critical dalam berfikir pastu lemah dalam information processing.Haha.Kene perbaiki tu next sem.

Bila saya tanya kawan sekelas saya,dengar citer ramai gak dapat tinggi-tinggi.3.7,3.8,3.9 tu memang ramai la.Saya ni memang selalu sekelas dengan budak-budak pandai.Dari dulu sampai sekarang.Haha.Kadang-kadang tu rase jeles la jugak tapi saya tahu diorang duk kat tahap tu sekarang bukan dengan goyang kaki tapi dengan usaha yang tinggi.So,saya kene contohi lah ape yang baik untuk memperbaiki kelemahan diri saya sendiri dan berusaha lagi untuk semester kedua.Wallahualam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...