Yang Setia

Sekadar Penghibur Hati

Thursday, November 24, 2011

Kembali dengan Lebih Matang


Assalamualaikum...Hmm.Sejak balik ke UiTM ni kurang sket masa untuk berblog sebab takde kemudahan internet.Bukan internet takde tapi sebab saya takde laptop,so payah ar sket nak update blog selalu.Ni pun online facebook kat Perindu Cyberzone.Alhamdulillah,still ade lagi alternatif.Ye la,takkan asyik nak pinjam laptop orang je manjang,nanti lama-lama orang pun naik meluat tengok muka ni.Dah la assignment sem ni lagi banyak,so susah ar sket nak pinjam.

Jadi,Alhamdulillah saya selamat sampai di UiTM pagi Ahad yg lepas.Dan,sem kedua ni saya berada di bilik 1418 bersama dengan 7 yang laen plus dua orang yang selalu lepak kat bilik saya.Mereka itu ialah Naim,Zaidi,Eli,Huzaimie,Azfarsyah,Azfar dan Nazreen.Sahabat baik saya sorang lagi Azri yang duk kat bilik 1421 kat hujung dunia tu,telah menjadikan bilik saya sebagai bilik utama beliau.Haha.

Minggu first ni tak banyak kelas lagi.Tengok jadual,memang lagi pack daripada sem lepas.Minggu first n second tutorial takde lagi so rilek ar sket.Kelas tak banyak.Lecturer pun ade yang tak masuk lagi.Cuma yang bestnye,boleh jumpa balik dengan budak-budak kelas saya.Kalo nak tahu,budak-budak kelas saya semuanya pandai-pandai.Bila tanya result,perghh!!!Banyak yang 3.5 ke atas yang budak-budak perempuan.Yang lelaki pun okay gak.Yang paling best kelas saya ni,budak-budak perempuan ramai yang baik-baik dan cantik.Haha.Dah la baik,cantik plak tu.Memang package ar.Hehe.

Untuk sem kedua ni saya,Azri dan Naim dah mempunyai azam baru dengan tagline 'Kembali Dengan Lebih Matang'.Haha.Sebabnya,sem lepas kitorang banyak buat benda-benda yang sengal dan membazir.Biasa,duit banyak.Hehe.Jadi,sem ni kitorang berazam untuk lebih matang ketika berbelanja dan untuk perkara lain.Semoga kitorang berjaya.Insya-Allah.

Tu je la ringkasan minggu pertama untuk semester kedua ni.Padahal minggu first tak abis lagi pun.Haha.Semoga kita semua berolah kemenangan di dunia dan akhirat.Wallahu'alam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...