Yang Setia

Sekadar Penghibur Hati

Wednesday, December 21, 2011

11 Soalan:Antara Kebenaran dan Penipuan

Assalamualaikum semuanya...Dah lama rasanya saya tidak menulis sendiri.Sejak dua menjak ni,saya selalu copy and paste sahaja untuk perkongsian kita bersama.Namun,entri kali ini hanyalah sekadar untuk memenuhi permintaan sahabat baik saya,Naim yang telah 'tag' saya dalam blog ni untuk menjawab 11 soalan yang dirangka untuk dia sendiri.Naim ni memang saje je budak ni,suka betul main-main..Haha.Jadi,saya ikut je la ye ape permainan dia..Untuk suka-suka. ^_^


Ini Merupakan Peraturan-Peraturannya
You must post these rules
Each person must post 11 things about themselves in their journal
Answer the question that tagged set for you in their post and 
Create 11 new question for pther people.
You must tag 11 people and link them in the post
Tell them that you have tagged them
No tagging back
No stuff in the tagging session about


11 Perkara Tentang Diri Saya

Nama penuh saya Mohamad Nasruddin bin Ab Rahman
Saya dilahirkan dan berasal dari Kelantan
Keluarga saya terdiri daripada 7 orang adik beradik dan saya yang keempat
Dilahirkan pada 4 Ogos 1993.
Liverpool FC merupakan pasukan yang saya minati.
Bermain futsal menjadi 'passion' dalam hidup saya.
Saya biasanya tidak gemar mencuba sesuatu yang baru.Biasanya...
Saya bukan seorang vegetarian,langsung tidak ! Hehe
Sekarang sedang mengambil kursus pra Undang-undang di UiTM.
Bersekolah menengah di Sekolah Tuanku Abdul Rahman (STAR)
Selalu berangan-angan untuk berkahwin awal..Hehe.

Okay,sekarang masa untuk menjawab soalan-soalan sengal daripada si Naim ni. ^_^

Lelaki pendek x sesuai buat pakwe?Setuju?Hahaha

Hmm... dalam kamus hidup saya,takde pun perkataan pakwe ataupun makwe.hehe.


Lelaki merokok tuu cool ke?


Bagi saya la,nak cool tak semestinya perlu merokok.Merokok bermaksud kita tidak amanah dalam menjaga badan yang kita pinjam dari Allah SWT.Tak cool la jawapannya.hehe


Pandai masak x?Masak ape je?


Masak ye?Saya kat rumah selalu masak megi je,tak pun masak air.Dengan buat burger untuk adik-adik.


Kalau Sabtu Ahad selalu bangun pagi pukul bape?


haha..Ni soalan susah ni.Naim ni tahu-tahu je saya selalu bangun lambat.Memang kalo weekend,kami satu bilik susah nak bangun awal sebab malam tu tido lambat.Haha.


Sebulan berapa kali topup?hehe


Saya kalo bab2 fon jarang guna sebab takde orang pun nak dimesej or call kecuali ibunda tercinta la.Rasanya,3 kali sebulan kot...


Kalau suka kat someone,ape korang buat?ngee~


Kalau suka,masuk je la meminang..Kan senang?hehe..


Cita2 masa depan?


Mahu jadi seorang yang memperjuangkan Islam sampai ke akhirnya...Insya-Allah..


Kalau kena marah,ape korang buat?


Kalo kena marah,biasanya saya cuba cool dulu,chill,chill..cari sebab kenapa orang tu marah.Kalau saya,yg silap,mintak maaf la.Kalau sebaliknya,biar je la..Huhu.


Kejayaan paling bermakna dalam hidup?


Setakat ni,belum ada....


Kenangan paling sedih?


Saya pernah membuatkan ummi saya menangis.. :(


What do you think about me?Im only an ordinary guy :)


Ahh Naim ni..mengada-ngada plak nak suh komen pasal dia.Haha..Sebagai sahabat saya,saya memang anggap dia seorang sahabat yg baik,selalu memberi nasihat serta ilmu yg banyak antara kami dalam bilik.Kepada wanita-wanita di luar sana,dia seorang calon suami yang soleh.Kalo nak,boleh contact saya..Hee :)


Sebenarnya saya perlu ikut rules no 4 hingga 6 tu tapi saya ni bukannya jenis yang rajin nak buat semua tu so setakat jawab soalan je la.Hehe.Sori Naim...Wallahu'alam... ^_^



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...