Yang Setia

Sekadar Penghibur Hati

Sunday, January 1, 2012

Dia Yang Istimewa

Assalamualaikum...Siapa tahu berapa tarikh hari ini?Mesti semua tahu kan?Hari ini merupakan hari pertama dalam kalendar 2012 yang baru sahaja menjengah beberapa jam yang lepas.

Sebenarnya,hari ini merupakan hari lahir cikgu kesayangan saya,encik Shahnun bin Abdul Ghani yang ke 32.Cikgu Shahnun ialah guru saya ketika saya di Sekolah Tuanku Abdul Rahman,Ipoh dan juga pemilik blog Hok Sengoti.Walaupun sudah meninggalkan STAR nmaun sehingga sekarang,saya masih berhubung dengan dia.Baru tadi saya 'call' wish besday dia.Haha.



Kalau nak saya ceritakan semua jasa cikgu Shahnun kepada saya selama ini,memang kalau saya buat 10 part pun tak cukup lagi.Maka,cukuplah saya katakan bahawa beliau merupakan insan yang sangat istimewa dan bermakna kepada saya.Terima kasih cikgu...



Inilah dia Encik Shahnun bin Abdul Ghani yang hensem terang tang tang..^_^


Satu je yang saya harapkan daripada cikgu Shahnun tahun ni...Cepat-cepat la kawiinnnnn!!!!Teeheee ^_^




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...